Vaxa är som sex.. fast ändå inte.

Såja! Nu är tvättning och vaxning av moped klar. Äntligen!
Medan jag vaxade (vilket var mest jobbigt) kom jag fram till att vaxa har nästan samma princip som sex.
Samma upprepande rörelser på olika ställen.. bara det att med vaxning känner man ingen njutning. Det är bara jobbigt och samma sak om och om och om igen. Sex är ju jobbigt det med, men det är knappast tillsammans med ett dött föremål. Förhoppningsvis.. ;)
Jag tittade på I ditt ansikte med Magnus Betner idag. Så jävla bra! Haha, min favoritkomiker helt klart. Programet går ut på att han åker till de ställen som han skämtar om, typ kyrkan, herrklubbar, aftonbladet m.fl. och sedan skämtar om dem, inför dem. Haha, skrattade så jag grät. ;D
Nu är det mat och jag är verkligen jättehungrig. Det är mysiskt att man kan vara hungrig efter att ha ätit så mycket dagen innan. Jag vet dock den vetenskapliga anledningen, men ändå! Puss & kram, skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Ace

hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!



You totally R O C K girl! ;) >.< keep that humour up and those thoughts alive! :P



Adore ya! <3

2008-11-16 @ 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0