Kläderna

Well, jag lovade en bild på hur jag såg ut under fotograferingen så här kommer den. ;)



På morgon var det askallt men annars var det härligt att gå i korta byxor. Träffade dessutom söta Emelie på stationen. Alltid mys att träffa dig gums, måste ses snart!
Mamma kom hem med värsta påsen med kakor som hon hade fått av en förälder när de hade lärarsamtal till hennes son. Haha, vadå fjäsk men mamma trodde det va deras kultur. Att ge gåvor till läraren, vi kallar det fjäsk. Jag gör iallafall. ^^ Så det ska vi smaska i oss i helgen när pappa fyller hela 46 år gammal.
Nej minsann så trött jag blev. Ska sällskapa lite med familjen och sedan off to bed. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0