Skolan igång igen ja..

Kom hem för ungefär en timme sedan, hela 2½ timme tidigare än planerat. Riktigt nice och jag har tillochmed fått gjort en del på rapporten. Nästan.. Jag hade min nya jacka idag och många sa att den va fin. Sånt blir jag glad av. Men dagens höjdpunkt var ändå att krama om Sofia och verkligen se och höra att hon mår bättre.
Pappa håller på att laga mat, så jag ska passa på att vara lite effektiv innan jag får i mig lite ätbart. Sen är det bara på det igen! Det märks tydligt att skolan har börjat igen. vi påbörjade Matte C idag och usch, blä & fy så välbekant hektiskt det är. Två sidor matte till imorgon bara så. Ajja, det löser sig. :) Nu ska jag stänga av alla program förutom Word, så jag får lite gjort. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0