Vänta på tåg

Igår blev hur lyckat som helst, efter jag skrev så tittade jag och David på jättemånga youtubeklipp och sjöng/skrek med. Skitkul! När klockan var typ fyra och vi låg och mös så kom vi på att ingen av oss hade ätit sedan frukost. Orkade inte göra mat så vi åkte buss ner till stan och åt på Subway. Det känner ni säkert till men hur som helst är det är baguettrestaurang utöver det vanliga. Jättemätt och med ett leende på läpparna promenixade jag och David till stationen för att vara i perfekt tid till tåget som skulle ta oss till Hässleholm, men neeej. Tror ni inte att tåget var försenat hela 45 minuter? Suck och stön på det. Vi satt och slöfotograferade i solen samt pratade om livet. Det är ju så det ska vara, man ska kunna prata om allt, göra allt tillsammans och vara bästa vänner. Sedan allt mys och hångel är det utöver. Ja, jag är lycklig.
När tåget äntligen kom satt jag nästan hela vägen till Hässleholm i Davids knä och lyssnade på hans iPod. Väl framme så tränade vi inte så mycket, det var inte tänkt att vi skulle göra det heller. Jag övade bakåtvolt med ringar. Haha, fusk i know, men det var mer för att vänja sig vid rörelsen så jag inte dör på första försöker när jag tränar salto. Jag vill bada, snart.. Så det blir av. Puss


Detta är taget när vi sitter och väntar på det försenade tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0