Today bored, tomorrow love.

Idag har det varit jättesegt. Trött och sur på eftermiddagen men hoppas att det inte märktes alltför mycket.
Pratade med föräldrarna om matteprovet på torsdag, känns som om jag inte kan någonting av det som är viktigt att kunna.. Så jag ska till David imorgon för att seriöst och systematiskt plugga matte med honom. Glidaren genom gymnasiet ska utöva mattelektion på mig. Får se hur det går. ^^ Så det gjorde min dag, jag slutar tidigt imorgon och jag ska till Lund. Wiih!
Hahaha, jag måste berätta. Idag efter lunchen så gick jag och tjejerna till torget på söder för att köpa frukt. Haha, Linda och jag köpte två bananer och två nektariner för ynka 4 spänn?! Tänk så mycket man betalat i affären där frukten inte ens är mogen och man måste vänta ett par dagar innan de är goda. Jag håller med Fanny, lätt att jag tänker köpa allt sånt på toget sen när jag flyttar hemifrån och har knapert med pengar. Imorgon blir min middag Subway, btw. Kyckling såklart. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0