BANG BOOM, krock.

Hej, jag bryter lite mot mitt förbud just nu. *ler busigt*

Pappa har krockat med bilen imorse. För att inte alla ska bli lika oroliga som jag blev när jag hörde den meningen så ska jag säga att han är hemma och mår tillräckligt bra för att vara hemma. Puuh.
Imorse när pappa skulle köra till jobbet svängde en annan bil ut mitt framför pappa på 90 väg. Antagligen för att bilen ville hinna före en lastbil som kom från andra hållet, den andra bilen struntade i att stanna vid Stopp. Jävla galning, idiot! Grrr! Bilen total krockades och är bara skrot just nu. Pappa fördes till sjukhus med nack- och bröstskador. Han röntgades och var hel. Tack och lov!
Nu är han hemma och har jätteont i bröstbenet, nacken men mest i revbenen. Han kan inte resa sig upp själv, jag och mamma fick hjälpa honom upp ur fotöljen, typ dra/putta upp honom. Krya på dig paps! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0