I Lund idag & igår

Hejhopp i blandskogen!
Idag är jag glad, mycket gladare än i lördags när jag kom hem från allt kaos. Jag har varit hos min älskade pojkvän David nere i Lund i två dagar, kom hem precis. Det blev kramkalas utanför Lund central och både jag och solen sken. Vi handlade lite och sen satt vi på en bänk och väntade på att bussen skulle plocka upp oss. 20minuter är ganska lång tid att vänta om man är ensam, men knappast om man är två. Vi satt där och höll om varandra, pratade, skrattade. Du är en av mina bästa vänner och förstår mig. Skönt.
När vi kommit hem blev det mys och ganska mycket senare film, tittade på Kejsarens nya stil. Haha, disneyfilm men vem bryr sig? Jag skrattade som en dåre och en halvsovandes David tätt intill som jag pillade i håret gjorde att allt blev så mycket bättre. När filmen var slut somnade vi nästan i soffan men David drog upp mig och bar mig till sängen. Somnade efter lite pillowtalk.
Idag var det egentligen tänkt att vi skulle dra till badhuset men David var förkyld och jättehostig så vi struntade i det och värmde varandra istället. Tittade på när David spelade piano och sjöng, Kill Bill blev nästa film att se.. Ni förstår, David har fått för sig att han ska utbilda mig i film. Så jaa, jag får väl bli det då! ;) Puss på dig älskling och tack för att du finns! <3



I love you babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0