Uppstart och nyrakad snygging..

Hejsan svejsan! Nu sitter jag i Lund och väntar på att en viss .. hmm.. nyrakad person ska låsa upp badrummet och avslöja sitt söta ansikte. Omg, så gott han luktar! Hur som helst... *distraherad*
Idag har jag mått jättemycket bättre och lektionerna har varit relativt lugnt, typ repetition i Idéhistoria och uppstart med engelska b vilket inleds med en film som är på engelska utan svensk text. Är det löjligt eller? Vet tittar inte på filmer utan text liksom? Som är på engelska. Det blev Bidget Jones dagbok med, visst det är roligt men snälla. Måste vi? Well, tydligen.
Nu ska jag smyga på min man bakifrån och skrämma honom lite. Tihii. Så skönt att komma hit igen, saknat det!
Puss på er sötnosar och ha en trevlig eftermiddag, för det ska jag ha.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0