Söndag morgon.

Nu är jag fyll igång med diverse punkter som jag måste göra till min rapport (söndag är alltid en pluggdag inför veckan som kommer). Stackars er, lyssna på hur jag pluggar eller inte pluggar. :)
Idag blir det övningskörning. Mamma är sjuk så pappa och jag fick i uppdrag att köra ner till en kollega of hers' och lämna av material som vikarien behöver. Mamma är lärare och har precis fått sätta tänderna i en stökig etta. Hehe, mamma är ganska tuff så det kommer nog gå bra tillslut. Det är mycket tack vare hennes press på mig som jag kommit så lång med betyg och så. Det är både en fördel och nackdel men så är det väl med allt? Mamma pressar så jag vill prestera bra, mamma pressar och så att jag vill prestera för att hon ska bli glad eller för att jag faktiskt måste. Ajja, det va värre innan, men ibland blir det förmycket. Jag har höga krav på mig som person och det tror jag mamma har pläglat mig till att ha, som sagt både på gott och ont.
Nu ska jag fortsätta, jag ska rita profiler och undersökningsområden faktiskt. ^^ Etetiska sidan, snälla kom fram?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0