Snart är det fest!

Nu kommer snart alla gäster till pappas kalas. Faster kommer först som sagt och ska trycka på mina fötter.
Jag har dukat och gjort borsdekorationer, lite roligt tidsfördriv som man inte får tillfälle till varje dag.



Finfint om jag får säga det själv, allt precis plockat precis utanför huset. :)
Jag är lila idag, som jag har varit ganska ofta nu ett tag.. Finfint det med.



Haha, spexig som vanligt. Men hur som helst så ska jag nu gå och hjälpa till lite med maten. Det blir kycklinggryta med mangochutney, paprika, bacon och massa gott. Mums! Mat till 15 pers tar lite tid att göra. Men som vanligt är mamma på g. Puss på er små troll!

Kommentarer
Postat av: Olga

åhh vad fint du gjort det på bordet!hoppas festen blev lyckad=)

2008-09-28 @ 09:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0