Plugga hela kvällen

Jahapp, då är klockan lite över sju och jag började vid typ lite i tre. Dessutom har jag gått och blivit förkyld, förhoppningsvis är det bara lite snuvig näsa och inte mer. Jag har inte tid att vara sjuk! Min näsa läcker och jag har knasig huvudvärk. Huvudvärken förstärks lite av arbetsbördan, men det kan man väl inte skylla på? Ajja, bara matten kvar sen ska jag minsann skicka ett sms eller två till min älskling och sedan sova. Ska byta sängkläder i sängen med så det blir extra skönt att krypa ner. Gotte!
Något annat som är gotte är Estrallas Sourcream & cheese chips som jag har smaskat i mig med jämna mellanrum under kvällen, en energyboost liksom. Finnvarning på mig imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Lia

lycka till med pluggningen :D

2008-09-03 @ 20:28:24
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0