övningskört som en gaaalning

Idag har jag övningskört som en gaaalning! Happyface på det. Pappa är fortfarande dålig och vi börjar misstänka att han har sprickor i bröstbenet, han pratade med en släkting som är läkare och hon sa att det oftast inte syns direkt efter skadan uppstått om det är spricka eller inte. Jag är helt orolig för pappa, han är vuxen och klarar sig själv, i know. Men ja, klart att man är orolig liksom, det är inte som vanligt hemma när inte alla mår bra.
Jag fick som sagt övningsköra som en vettvilling idag, ner till byn och tillbaka. Hann ju knappt äta! Skulle lämna ett brev på posten till banken som skulle vara framme imorgon. Haha, päronen fick det idag så det är minsann snabba ryck. Man måste ha pengar till bil ju, i alla fall om man kör diverse mil för att komma till jobbet..
Nu ska jag slinka in i duschen. Träna på gym imorgon!



Lockigt hår som ett troll? Jaadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0