Måndag måndag..

Måndagar är så sjukt sega! Fysik hela förmiddagen gör inte veckan till en rolig start och sedan är det bara sånna tunga ämnen. Kemi i stora lass och samhälle med världens roliiiigaste lärare... Franskan är helt okej för det känns som om jag äntligen börjar komma in i språket men att vi går från tre till fyra och man bara vill hem förstör lusten till att lära sig en aning.
På tåget hem fick vi stå upp jättelänge och det gick knappt att röra sig bland alla människor som inte fick plats. Well, efter några om och men kom jag hem och det kändes bara så otroligt härligt. Sätta sig ner, äta färdig middag och bara slänga sig på sängen. Jag låter som en utarbetad 40 åring och jag har inte ens gjort halva gymnasiet. Roliigt roligt.
Ikväll är det I ditt ansikte med Magnus Betner som jag lätt ska se. Nu ska jag minsann sällskapa med pappa i vardagsrummet. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, den gubben är lite....lustig ;)

2008-09-29 @ 21:09:20
URL: http://fiaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0