Helg helg

Jag har haft den mest underbaraste av helger. Helt otroligt!
David mötte mig utanför skolan i fredags och efter att ha virrat runt i Hbg ett tag gick vi till McD och träffade nästan alla tjejerna från klassen, Aicha var också där. Superkul att prata skit och skratta tillsammans med dem och David bara tittade på mig och log över att alla va så öppna. Gött folk man umgås med och jag är så glad över att ni finns! <3
Tog tåget hem vid halv två och mamma mötte oss, David charmtroll charmade mamma och hon är.. hon tycker om honom. Mamma och pappa åkte till Växjö och köpte bil och jag och David var här hemma och satte upp tält och lite annat.. ^^ Eldade ute i garaget gjorde vi med, för att det inte skulle vara så superkallt i tältet på kvällen. Om någon undrar varför vi sover ute i garaget, i ett tält så är det för att han är allergisk mot allt vad hund heter. Så ja, mest för han inte skulle må dåligt eller så. :) Sov i tältet under natten, först jättevarmt till mycket kallt.
På lördagen sov vi läänge, skönt. Degade ute, degade inne. Åt mat och mös. Han åkte hem vid fyra.
Idag (söndag) har jag varit superslö. Kändes som söndag kväll igår eftersom det har hänt så mycket under helgen redan. Kusin Daniel och Jessica med söte Rasmus hälsade på efter de hade varit på babysim med Rasmus. Åt äpplekaka och när den sista biten slank ner insåg jag att jag måste träna lite oftare. ;) Det är ju så gott! Jessica och jag kom fram till att vi eventuellt ska ses den 10e oktober och fixa mina naglar. Får se om det blir eller inte.
Nu ska jag sätta mig med matten som jag så diskret har undervikit. Plus och minus here I come.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0