Fynd på Gina

Idag har det varit ganska slappt i skolan, man har fått göra det man känner för. Nästan alla kände för att jobba med rapporten på Vemmentorp, vilket kanske är ganska logiskt. ^^ Haha, jag sitter och skriver ner alla arter på svenska och latin vilket är otroligt jobbigt och långtråkigt. Man kanske ska ha det som "pausmaterial" när man inte orkar tänka så mycket. Men egentligen är det bästa att få det gjort. :)

Efter skolan hade jag ca 2 timmar att slåihjäl, så jag promenixade ner till stan för att handla ett par jeans. Jag har ett par jeans som jag älskar men de har gått sönder på diverse otrevliga ställen. Så typsikt! Men det blev ett par nya byxor, lagom mörka, lagom snygga för att ha till vardags och när man vill vara lite extra fin. I like them!
Jag gav även efter för att superlyckat inpulsköp, jag såg den och blev bara så totalförälskad. Lämnar man fynden och kommer tillbaka senare för att köpa fynd så är de oftast borta.. Så jag slog till! Fyndet är jackan om ni inte förstod det. Byxorna är inte på här, de får ni se senare. Puss hottie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0