Fotorama.

Imorgon är det matteprov och skolfotografering på schemat.
Matteprovet gjorde att jag igår åkte ner till Lund för att få hjälp med en massa tal som jag inte kunde. David är duktig på matte! ^^ Dessutom blev det aslång sovmorgon till tio och det är verkligen inte fel det heller. Får se hur det går nudå..
Fotograferingen är jag inte särskillt nervös över medan andra hoppar upp & ner av nervositet. Det är bara ett foto? ;) Får lägga upp bild sedan på min utstyrsel! Nu ska jag skutta in i duschen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

haha vadå inte nervös ? och vadå andra hoppas upp och ner? Inte mig du syftar på hoppas jag!! du var ju typ 500 ggr mer nervös än jag och förresten ångrar jag att jag tog av mig leggingsen. bara så du vet. puss på :*

2008-09-25 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0