And I'm feeling good..

Har suttit jättelänge och lyssnat på Micheal Bublé. Bara såå bra artist även om det mest är covers han gör.
Lyssna här: :)



Det är ungefär som jag känner vid denna period i livet.
Jag har underbara vänner i skolan och ett par utanför. Jag har en underbar pojkvän som jag älskar och som faktiskt älskar mig lika mycket som jag älskar honom. Jag har ett stressigt liv, men det goda väger upp det jobbiga. 
Skulle vara skönt att flytta, men annars kan jag inte klaga. :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Ace

You are my gal! ;) Bublé is the best! :D Feeling GOod is the best and u rock! ;) hahaha xD not too dorky i hope :P loves yous! <3<3<3

2008-10-02 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0