Almanacka för bara dig

Men ATTANS! Jag höll på att glömma! Jag har ju fått min efterlängtade almanacka idag. Den personliga, med mitt namn på! *happyface* Snacka om att jag blev glad när pappa skickade ett sms om att den hade dimpt ner i brevlådan.
Som jag har berättat innan finns det en sida som heter personligalmanacka.se där man kan skräddarsy en alldelses egens kallender, precis som du vill ha den. Jag har en att göra lista och väder till min. + en massa andra finesser.
Ajja, en sån tur att så lite kan göra en så jätteglad. Puss!


Kommentarer
Postat av: olga

den var jättefin:)

2008-09-03 @ 15:22:43
Postat av: Ida Björck

svar: ja, pizza peppar ;D hah



fin kalender :)

2008-09-03 @ 15:42:47
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0