1 månad idag

Idag är det 1 måndag sedan jag och David blev tillsammans. En underbar månad har det varit och jag är lycklikg över att vi har hittat varandra. Det är såklart tråkigt att vi inte bor så nära varandra, att man längtar sig sjuk innan helgen kommer och man kan ses igen. Träffades senast i fredags och mös i Helsingborg. Ska träffa honom igen på fredag nu som kommer och för första gången ska han hälsa på hemma hos mig. Lite jobbigt så, hos honom kan man umgås utan att ta hänsyn till någon annan medan här hemma hos mig måste man träffa föräldrarna för att kunna ses. Jobbigt. En av anledningarna till att jag vill flytta hemifrån. Ha sitt eget ställe att fly till, slippa tänka på vad alla andra tycker om vad man gör eller inte och man kan gå och komma som man vill utan att någon sätter gränser hit och dit.

Jag saknar David. Jag har redan abstinens. Not good..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0