Dikter minsann

Jag har helt plötsligt blivit på dikthumör. Sitter och skriver dikter om folk hela tiden. ^^
Vill du ha en så säg till! ;)
Jag har gått och blivit förälskad i ordet minsann. Det är så härligt att säga där det inte borde vara. Well, skriftspråk och muntligt tal är viss skillnad. Tangentbordet tillåter inte det lika ofta minsann.
Det är inlämning av asjobbig labbrapport imorgon. Jag är nästan klar men det finns ju helt klart rum för förbättring. Ajja, det gäller att bemästra konsten att vara nöjd med sin insats. Inte helt lätt, men varför inte försöka? Puss



"Everything I'm not, made me everything I am."    -   Kanye West

Kommentarer
Postat av: Therese

jag vill gärna ha en vacker dikt av ordens mästare :D <3

2008-10-26 @ 00:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0