Nice weekend after all

Idag är dagen före allt händer.
Har fixat och trixat med en massa olika saker hela dagen. Men det största projektet var att fixa tandställningen i Hässleholm och sedan det var gjort har jag haft asont fastän jag har knaprat piller. Så tröttsamt att man nästan borde gå och lägga sig direkt. Men nej tyvärr, jag ska skriva en engelska bokrecension först, i alla fall börja på den så den blir klar någon gång.

Fick precis reda på att det går att jag kommer träffa älsklingen på söndag. Trevligt värre! Vi ska ut i skogen med hans föräldrar, han bror och deras familj och så jag. ^^ Ska bli lite roligt att se honom in action. Kommer helt bergis bli utfrågad också. :) I do not mind, really.



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0