Tunga dagar

Det har varit tungt idag, så mycket att tänka på och så mycket man inte vill eller får berätta. Jag känner behov av att ventilera allting.. men jag kan inte. Förhoppningsvis håller man sig lite sysselsatt så man inte behöver tänka på det så mycket. Att man inte kan sova på nätterna gör iiinte saker bättre. Ligger och maler om och om igen.

Imorgon bär det av till Jessica och hon ska fixa mina naglar. Hehe, ska bli roligt att prova på det. ;) Får dock vänta helt länge i Helsingborg. Jag ska kanske rentav gå och handla mig ett par vantar. Fryser riktigt ordentligt nu på morgonen när man väntar på tåget. Huuh!
På lördag bär det av till Lund jättetidigt på morgonen. ^^ Det löste inte sig riktigt med skjuts till tåget så jag får åka härifrån vid åtta. Får se hur det går.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0