Min dag i sammandrag

Mwahaha! :D Jag har haft en sån superbraig dag idag så det är inte sant. Wiih!
Jag gick upp tidigt för att vara lite hälsosam och gå på hälsobanken (extra idrott som vår skola har) och idag var det latindanser som ett alternativ. Sjuuukt roligt och jag dansade loss som bara den. Är nästan lite sugen på att börja dansa på fritiden, så roligt var det! Måste få rätt på min fot först bara..
Efter idrotten var det matte som var lätt och gjordes klar på lektionen, inte någon läxa här inte. Mat med favorit Sigrid och vi trängdes sex stycken på fyra stolar. Mysigt, en stund innan halva rumpan domnade bort.
På engelskan var Susan värsta hatkärringen à la 1800-tal och skulle då föreställa en arg disiplinerad lärare. Skitläskigt och jag var riktigt rädd för henne ett tag. Kunde knappast hålla mig för skratt när hon sa till de andra om deras slarviga klädsel eller blängde så man trodde man skulle bli halvt förintad. Läskigt värre!
Svenskan var helt okej, fick lyssna på Imperiet som tonsatt en av Bellmans dikter, det var han och Upplysningen vi pratade om. Upplyssningen, Romantiken, Realismen och .. något till .. ska vi prata om fram till jul i svenskan tydligen.
När jag kom hem med tåget stod pappa och väntade på mig. Sjukt gött att komma hem 1½ timme tidigare än planerat, ni anar inte.
Nu ska jag minsann skriva en engelska freewriting paper och Manchester under Industriella Revolutionen. Exiting, don't you think?
Love /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0