Long time, no read

För mig är en blogg ett ställe man kan rymma iväg till där man kan hiva ut alla känslor och händelser som man känner för att prata om. Anledningen till att jag inte har skrivit här på aslänge är att jag inte kan rymma hit längre. Det har hänt saker som jag inte kan prata om, får inte, vill inte, kan inte.. Även om jag skulle vilja. Därför känns det lite falskt att skriva här och lotsas att det är jag. Well, detta mystiska berör mig även om det inte påverkar mig och ja, det är jobbigt.
Så ja, jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta skriva eller inte. Jag får se lite om jag har lust. Men ja, nu vet ni varför. Halvt iallafall.
Love Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0