Helgen har varit underbar!

Guuud en sån underbar helg det har varit hittills!
I fredags hade vi inspark för ettorna, skitroligt och jag tror att de hade skoj även om nästan alla skämde ut sig något otroligt. Det äckligaste var när grupperna skulle gurgla ett rått ägg, alla med samma ägg och sedan den sista skulle svälja det. Så äckligt att vi som stod en bit ifrån började klökas. Urk och pih!
Tjejgänget på 10 pers drog till söta Fanny och vi hade förfest där och gjorde oss fina. Roligaste på hela jävla dagen alltså! Ni är så bäst att jag inte vet var jag ska ta vägen. När förfesten hade pågått tillräckligt länge stack vi till Robert där ettor och tvåor friskt blandades i den trånga lägenheten. Efter ett tag blev vi lite smått utkörda för grannarna ville ringa polisen.. Var hemma hos Fanny igen vid tolv och jag slocknade först av alla i en säng. De andra var tydligen  uppe och drack te.
Alla vaknade igen vid åtta, jag fick mina åtta timmars sömna iallafall. ;) Satt och pratade i våra sovsäckar om nattens äventyr och sedan åt vi frukost för att sedan åka hem igen.
Direkt när jag anlände till Perstorp station åkte jag och mamma till faster och hon tryckte både mig och mamma under fötterna. Under tiden mamma fick behandling var jag med lilla söta Julia som är en flicka som Lena & Ulf tar hand om på helgerna. När vi kom hem var jag helt slut i kroppen och ville bara sova. Efter en stärkande powernap tittade vi på Stjärnor på is som jag tyckte var en stor besvikelse. Äckel Gynning förstörde hela programmet med sin "charm".
Idag gick jag upp vid åtta (!) och åt frukost med päronen, det var kravet för eftermiddagens upptåg. Jag ska nämnligen följa med David och plocka svamp för att sedan åka hem till hans mamma och äta middag med svampen i. Dessutom träffar jag hans föräldrar för första gången, hans "lillebror" och hans föräldrar kommer också vara med. Hoppas det går bra, för ett godkänt intryck vill man ju såklart ge. Nu ska jag skriva en bokrecension på engelska.
Ha det mys, för det ska jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0