Frisören idag

Idag har jag minsann varit hos frisören. :) Det var tänkt att hon skulle lägga en ljus slinga som bara syntes när man satte upp håret i hästsvans men det blev så mycket bättre än så. Suuupernöjd och detta har gjort min dag så mycket trevligare. Inte för att den är otrevlig men ändå. ^^



Hihi. Bara för att jag är så glad får ni se en till. 


 

Sååja, njut och låt mitt glada humör smitta av sig lite.
Nu i förmiddags ganska direkt efter jag kommit hem från frisören satte jag igång med att göra choklad doppade jordgubbar till mamma som fyller år imorgon. Så gick det åt näästan ett helt blockchoklad till alla jordgubbarna och för att hon inte skulle märka något tar jag med de sista bitarna in på mitt rum. Självklart kommer hon in och får syn på chokladen trots att jag har gömt det hur bra som helst. Typiskt eller vad?!
Så jag får värsta anklagelserna om att jag har käkat ett helt jävla blockchoklad när jag bara har gjort allt för hennes skull. Hahahaha! Så otroligt komiskt att jag bara skrattade. Ajja, hon får se imorgon och då ska jag minsann skälla lite på henne.
Puss och kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda Klitte

le mer louise :D Riktigt fin i håret också (har glömt säga det till dig) <3

2008-11-13 @ 21:13:21
URL: http://mathildaklitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0