Hmm..

Äntligen hemma. Pappa hämtade mig vid stationen så hela 1h 15min tidigare kan jag ligga här och skriva lite. Jag måste dock göra fysik. Attans alltså! Vi har prov imorgon och jag har typ inte fattat att det är prov. PROV! :o Jag har gått och blivit numb inför sånt. Pluggar på lektioner och ibland hemma sen orkar jag inte mer. Blir att man läser igenom allt och det man inte kan skriver man ett par gånger dagen innan. Sen får det minsann gå hur det går.
Det är dock Grey's anatomy ikväll vilket jag inte kommer missa. Vadå planera efter tv-tablån? :P Sorry, men just idag funkar det så.
Pappa fick ett litet utbrott idag när jag sa att jag ville vara hos David fredag till lördag för att sedan komma hem och ha myskväll med ost o sånt. Pappa bara; jamen, det va ju till mig och mamma. Jag kontrade såklart, snabb i käften som man är och bara; men så bra, då kan jag vara hos David till söndag. Pappa fick värsta dampet och menade att jag alltid är där och jag minsann borde vara hemma en hel helg.
Men hallå? När man väl är hemma på helgerna är pappa ute och jagar eller gör annat så man går ändå bara och dräller. Men jaja, vadå pappas lilla flicka måste tycka om att vara med familjen. Men sorry, jag gör ju inte det. Knappast jag som har valt att bo mitt ute i INGENSTANS?! Förlåt mig om jag trivs i Lund där det är nära till allt. (speciellt till älsk men ändå) Suck!
Ajja, puss på er små busfrön. Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0