Lyckad helg minsann

Det har varit en sån underbar helg så jag måste bara berätta!
I fredag var första dagen i skolan och det va jätteroligt att träffa alla igen, det som mest berörde mig ver en kommentar som löd ungefär: "Jag har verkligen saknat dig Louise, du är alltid så glad. Du sprider glädje!" Kan man annat än att bli ännu gladare? Tack för det sötnos! Men guud vad allt startade upp fort, läsa 50 sidor ekologi och friluftsliv tills på onsdag. Ajja, det går fort att läsa men ändå.
På kvällen åkte jag och familjen till min faster för att fira henne, alltid lika trevligt att träffa alla på den sidan släkten. Mina kusinen var där och the Mrs till en av dem ska få barn i vinter så det ska bli superkul att följa. Utökning på frammarch!



Detta är som ni kanske förstår min faster. Jag kunde inte hålla mig för skratt, pappa helt fulade sig när han tog kortet. Lena är kanske lite mer van sedan han va liten så hon kunde tygla sig lite bättre. Hahaha, du är så söt lilla faster!











Igår (lördag) så hade grannen 40 årsfest och vi var såklart bjudna. Stor fest med hur mycket folk som helst. Det var knappt så man kunde röra sig utan att stöta till någon, så det slutade med att jag satte mig i en av sofforna och spelade ett tärningsspel med några danska killar. Såklart skulle man räkna och ha sig, på danska! Suck säger jag bara, det är supersvårt! Förstår dom inte att man ska säga det största först och inte entalen. Jaja, jag fick knäm på det tillslut.

Idag sov jag lääänge, natten blev ganska lång ändå. När jag gick förbi tv:n satt mamma redan bänkad och tittade på basketfinalen mellan USA och Spanien. Hur spännande som helst och shiet va duktiga amerikanerna är och såklart vann dem. Grattis till guldet!
När jag sedan hade parkerat i sängen en stund smsade emelie och jag körde ner till henne. Satt och pratade, hon hjälpte mig med denna bloggen och jag underhöll henne under tiden. Jag försökte faktiskt lära mig lite under tiden och kanske, mycket eventuellt har något fasnat. Tack så otroligt supermycket gumman!
Nu har jag precis duschat och tittat på Bones. Bones är en bra serie faktiskt, annars brukar det alltid vara samma gamla polisvisa men denna är bra. På tal om bra tv serier.. När tjutton börjar Grey's anatomy igen?! Jag längtar och har längtat länge. Men nu ska jag minsann sova. Sov gott på er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0