Snart åker jag!

Well.. Nu sitter jag på skolan, aldeles för tidigt.. Hela två timmar, men det går ändå även om jag slumrar till lite då och då. Det beror på att jag inte kunde ta mig hit senare, men det kanske ni förstår. :) Hur som helst ska vi samlas typ halv tio och sen åker vid tio med buss härifrån Helsingborg till lilla Vemmentorp. Sova inne i logementliknande byggnader två nätter och sova ute i tält en natt. Det ska bli askalasroligt men antagligen blött och mycket insamling av växter och djur. Rita rutor och skriva maaaassor med anteckningar. Nu ska jag inte tråka med er längre. Ska gå! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) gillar dom jag med!

2008-08-27 @ 19:15:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0