Nu är jag hemma igen

Hejsan alla läsare!
Jag måste bara säga att det har varit sjukt roligt att vara i Vemmentorp! Vi har varit i tre olika biotoper, lärt oss massor och lekt tillsammans. Måste säga att jag har hittat jättemånga bra, underbara vänner. <3 hjärta på er!
Inatt fick en klasskompis en allergisk chock och jag + två andra tjejer vakade och försökte få henne att må så bra som möjligt. Hon höll min hand och det är jag så glad över att jag fick göra, vi ville bara vara där för dig Sofia. För mig är det fortfarande en chock att allt har hänt och jag är kanske inte så uppåt som  jag önskade vara. Dessutom fick en annan tjej en panikattack av händerlerna och var nära på att svimma. Jag fungerar som så att jag vill att mina nära och kära ska ha det bra innan jag kan ta itu med mig själv, så jag har väl inte riktigt hunnit smälta det. Jag känner bara nu medan jag skriver att tårarna kommer..
Jag hoppas innerligt att ni mår bra och att ni vet att alla vi som var med er tänker på er och vill att ni ska må bra så snart som bara är möjligt.
Guud, skrivterapi på högsta nivå idag..
Jag kan inte skriva mer för jag ska egentligen gå bort till grannen för att vara med på kräftskiva. Så jag berättar mer sedan, kvalite före kvantitet, right? Well, om ni ser mig. Ge mig en kram. Puss

Kommentarer
Postat av: Sigrid

hjärta på dig med Lollan <3 du har gjort stordåd genom att bara finnas där för både Sofia och Therese, du är fantastisk.

2008-08-31 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0