Mot Vemmentorp imorgon

Imorgon ska jag och alla tvåor i skolan åka till Vemmentorp. Det är ett ställe utanför Örkelljunga där vi ska ha vår exkrotion, dvs vår systemekologiska undersökning av skog, myr och insjö. Vi ska alltså leta insekter och växter, pH värde och andra invecklade saker. Vi åker från Helsingborg vid tiotiden imorgon och kommer hem under dagen på lördag. Det ska bli sjukt roligt, men även mycket seriöst arbete. Hoppas jag iallafall. 
Nu sitter jag på min säng helt omringad av kläder, plåster, anteckningblock, vantar och underställ + mycket mycket mera. Jag trodde det skulle bli asmycket mer. Men det kanske det blir när jag har bakat klart. Hehe.. Det bakade var tydligen otroligt obligatoriskt. Nu ska jag fortsätta att packa ner och sedan inleda bakningen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0